Klient Dynastion, s. r. o.

Termín október 2018 – súčasnosť

Komunikačná stratégia, komplexné PR, kreatíva, copywriting, produkcia videí

Zadanie

Developerský projekt Dve sýpky v extraviláne bratislavských Jaroviec bol už raz zastavený, zmenil vlastníka, a tak východisková situácia nebola ideálna. Naviac, developer sa videl skôr ako investor a išlo o jeho prvý väčší developerský počin na území Slovenska. Súčasťou zadania bolo opätovné získanie dôvery odbornej i laickej verejnosti a predstavenie nového developera na trhu.

Tri vlny komunikácie

Zadefinovali sme si niekoľko vĺn komunikácie. Prvá sa opierala o uznávaného architekta a jeho osobný príbeh spojený s revitalizáciou budov s historickou hodnotou, ku ktorým patrí aj budova sýpky v tvare písmena H z 50-tych rokov, ktorá zostáva zachovaná ako kultúrne a komunitné centrum.

Prostredníctvom jeho osoby sa nám podarilo projekt oživiť, uveriteľne vysvetliť situáciu a získať si dôveru verejnosti. V druhej vlne komunikácie sme sa zamerali na predstavenie developera a pokračovali sme v hodnotovej orientácii Dvoch sýpok, veľkorysosti ponúkanej obytnej plochy a podpore motivácie usadiť sa v tejto lokalite. Tretia vlna sa nesie v znamení propagácie predaja, komunikácie zmien v dispozičnom riešení, predstavení majiteľov prevádzok v projekte či časovo limitovanej ponuky na kúpu mezonetov.

 

Výsledky

Oslovili sme cieľovú skupinu prostredníctvom relevantných médií ako sú Forbes, Trend, SME či Hospodárske noviny. Pripravili sme reportážne i inštruktážne videá, tlačové správy a pravidelne tvoríme obsah na webovú stránku projektu, ktorý sa zobrazuje na sociálnych sieťach.