Klient Aupark Shopping Center Bratislava

Termín január - máj 2019

Komplexná komunikačná stratégia, event PR, podpora festivalu, teasing, mediálne vzťahy, mediálne partnerstvá, spolupráca s influencermi.

Východisko  

Filmový festival ASVOFF (A Shaded View On Fashion Film) sa za svojej desaťročnej existencie stal kultovým a prestížnym podujatím. Ak považujeme festival v Cannes za synonymum prehliadky toho najlepšieho zo sveta filmu, ASVOFF konajúci sa v Paríži, predstavuje to najlepšie v rámci umeleckého žánru FASHION FILM. Selekcia  víťazných snímok je následne pod značkou ASVOFF prezentovaná v mestách ako Miláno, Londýn, Mexiko City či Šanghaj. Doplniť Bratislavu medzi tieto veľkomestá módy a dostať na Slovensko samotnú zakladateľku festivalu Diane Pernet je veľkým úspechom, za ktorým stoja producenti a AUPARK ako hlavný organizátor FASHION FILM FESTIVAL ASVOFF BRATISLAVA. Lokálne usporiadanie filmového festivalu svetových rozmerov si vyžaduje mnoho úsilia, finančných prostriedkov, no najmä energie a odhodlania. Návštevníci mali možnosť zažiť jedinečnú atmosféru a vidieť v Auparku tie najlepšie medzinárodné i lokálne vybrané filmy, videá a dokumenty z oblasti módy, a to 24.-25.4.2019. Súčasťou prehliadky je aj atraktívna súťaž pre domácich filmových tvorcov, ktorej víťaz vycestuje na ďalší ročník priamo do Paríža.

Zadanie

Hlavným cieľom bolo predstaviť filmový festival nielen fanúšikom módy, ale aj médiám a širokej verejnosti, upevniť líderské postavenie AUPARKU v segmente FASHION. Využiť moment osobnej návštevy Diane Pernet na Slovensku pre spontánnu publicitu podujatia a prostredníctvom tejto charizmatickej rešpektovanej kritičky, ktorá patrí v súčasnosti medzi najvplyvnejších ľudí svetovej módy, vyvolať a následne gradovať záujem až do termínu uskutočnenia festivalu.

Realizácia

Kľúčové bolo dohodnutie mediálnej spolupráce s hlavnými media partnermi TV Markíza a vydavateľstvom News Media Holding. Taktiež priebežná spolupráca s ďalšími media partnermi, médiami a influencermi, ktorým sme dodávali atraktívny obsah. Komunikáciu sme odštartovali koncom januára 2019 živým vstupom v TELERÁNE TV Markíza, nasledovala tlačová konferencia a svoju prvú návštevu Slovenska ukončila Diane Pernet hosťovaním v talkshow Trochu inak. Následne sme sa zamerali na teasing festivalu cez rôzne témy – predstavenie programu a filmových upútaviek, tipy stylistu na vhodný festivalový outfit, spustenie súťaže pre domácich filmových tvorcov, rozhovory s organizátormi a členmi poroty, tipy na filmy od modeliek a influencerov. Všetky mediálne výstupy smerovali k vyvrcholeniu teasingu a slávnostnému otvoreniu festivalu v aprílovom avizovanom termíne za účastí osobností, influencerov, médií ako aj širokej verejnosti a zákazníkov AUPARKU. Komunikácia pokračovala ešte na jeseň reportážou z cesty víťaza Bratislavskej edície ASVOF do Paríža.

Výsledky

K festivalom, filmu a móde rozhodne patria aj dizajnéri, modelky, fashion blogeri, či známe tváre showbiznisu. Jednou z úloh PR agentúry bolo aj pozývanie hostí na slávnostný otvárací ceremoniál, ktoré prijali napríklad stálice domácej módnej scény ako Fero Mikloško, Marcel Holubec, Boris Hanečka, či Michaela Ľuptáková. Nielen zaujímavým outfitom očarili modelky Linda Nývltová, Barbora Brušková, speváčky Mária Čírová a Anita Soul. Štýlom už tradične nesklamali Soňa Müllerová, Karolína Chomisteková, Barbora Franeková, Lucia Sládečková, Tamara Šimončíková Heribanová, Barbara Jagušák a mnohé ďalšie prítomné dámy.

Celkovo na filmový festival prišlo vyše 60 známych osobností a influencerov. Festival vygeneroval vyše 100 výstupov v relevantných médiách. Celková mediálna hodnota AVE bola v 213 216 € a na sociálnych sieťach AVE činilo 31 520 €.