Klient ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Termín apríl 2017

Predstavenie nového SUV ŠKODA KODIAQ, kompletná PR podpora, mediálne vzťahy, zapojenie známych osobností, event PR, roadshow.

Zadanie

Nový model ŠKODA KODIAQ vstúpil do automobilového sveta s ofenzívnou ambíciou výrazne preniknúť do segmentu SUV aj na našom trhu. Pri uvedení novinky na slovenský trh ŠKODA AUTO Slovensko čelila výzve, ako zákazníkom a verejnosti predstaviť úžasný charakter auta v prostredí, v ktorom jeho vlastnosti najviac vynikajú. Cieľom projektu bolo upútať pozornosť na automobil ŠKODA KODIAQ a spolu so zaujímavými miestami v regiónoch Slovenska predstaviť možnosti, ktoré toto nové SUV ponúka – byť atraktívnym a spoľahlivým spoločníkom, ktorý spája ľudí a zaujímavé miesta, nech sú kdekoľvek.

Stratégia

Stratégiou bolo predstaviť unikátne vlastností nového SUV ŠKODA KODIAQ jedinečným podujatím, ktoré vzbudí pozornosť a oslovením cieľových skupín cez tradičné médiá aj v online prostredí vytiahne ľudí do prírody a predstaví im nielen automobil, ale aj zaujímavé miesta v regiónoch Slovenska, ktoré budú môcť s novým SUV ŠKODA KODIAQ spoznávať. Naplnením tejto stratégie bola deväťdňová dobrodružná expedícia KODIAQ OBROVSKÝ s cieľom vytvoriť najväčší GPS nápis na Slovensku a pritom do písania rekordu aktívne zapojiť  čo najviac rodín s deťmi od Bratislavy, Košíc až po Jasnú.

Realizácia

Expedícia KODIAQ OBROVSKÝ odštartovala 1. apríla 2017, keď z Bratislavy na svoju púť vyštartovala Daniela a z Uble na východe zasa Martin. Po deviatich dňoch sa cesty snúbencov spojili vo Vrátnej. Úlohou ich putovania bolo vytvoriť najväčší slovenský GPS nápis.

Dobrodruhov na cesty v Bratislave a Košiciach vyprevádzali a vo Vrátnej zas vítali stovky ľudí. Aby sa stali súčasťou projektu, nestačilo sa im len prihlásiť na webstránke projektu, museli ísť von a aktívne sa zapojiť. Úsilie Daniely a Martina svojou účasťou podporili aj mnohé slovenské osobnosti, napríklad Vica Kerekeš, Monika Hilmerová s Jarom Bekrom, Veronika Velez Zuzulová, Peter Velits a ďalšie. O projekte sme ľudí informovali štandardnými PR nástrojmi v tradičných médiách – celoštátnych a regionálnych printoch a v televíznom vysielaní, ako aj v online prostredí, na sociálnych sieťach a internete, kde sme vytvorili samostatnú stránku kodiaqobrovsky.sk. Tá prinášala videá z každodenného putovania aktérov a nakoniec aj dokumentárne roadmovie, ktoré predstavilo nielen písanie rekordu a nové SUV ŠKODA KODIAQ v prostredí, ktorom jeho vlastnosti vynikajú, ale aj mnohé krásne miesta Slovenska.

Výsledky

Expedícia KODIAQ OBROVSKÝ bol jedinečný projekt. Dobrodružstvo Daniely a Martina vytvorilo najväčší GPS nápis, zaznamenaný v Knihe rekordov Slovenska, meral 1 722 km. Každodenné videá z putovania snúbencov odhaľovali zaujímavé miesta v regiónoch Slovenska, kde sa dajú zažiť veci, čo stoja za to. Stovky ľudí od Bratislavy, Košíc až po Jasnú spolu s blízkymi vytiahol von. Aj oni sa aktívne zapojili do písania. A popri tom spoznali, že nové SUV ŠKODA KODIAQ je svojím dizajnom a vlastnosťami vhodné nielen do mesta, ale aj na ďalšie spoznávanie prírody a prehlbovanie spojenia s ňou. Dobrodružstvo zaujalo nielen tradičné televízie a printy, ale aj sociálne siete, kde vygenerovalo desaťtisíce lajkov a hory videní. A pokiaľ ide o predaj nového SUV ŠKODA KODIAQ na Slovensku, výroba nestačí pokrývať záujem. Misia bola splnená.