Klient ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Termín apríl 2017

Predstavenie nového SUV ŠKODA KODIAQ, kompletná PR podpora so zapojením známych osobností

Zadanie

Nový model ŠKODA KODIAQ vstúpil do automobilového sveta s ofenzívnou ambíciou výrazne preniknúť do segmentu SUV aj na našom trhu. Pri uvedení novinky na slovenský trh ŠKODA AUTO Slovensko čelila výzve, ako zákazníkom a verejnosti predstaviť úžasný charakter auta v prostredí, v ktorom jeho vlastnosti najviac vynikajú. Cieľom projektu bolo upútať pozornosť na automobil ŠKODA KODIAQ a spolu so zaujímavými miestami v regiónoch Slovenska predstaviť možnosti, ktoré toto nové SUV ponúka – byť atraktívnym a spoľahlivým spoločníkom, ktorý spája ľudí a zaujímavé miesta, nech sú kdekoľvek.

Stratégia

Stratégiou bolo predstaviť unikátne vlastností nového SUV ŠKODA KODIAQ jedinečným podujatím, ktoré vzbudí pozornosť a oslovením cieľových skupín cez tradičné médiá aj v online prostredí vytiahne ľudí do prírody a predstaví im nielen automobil, ale aj zaujímavé miesta v regiónoch Slovenska, ktoré budú môcť s novým SUV ŠKODA KODIAQ spoznávať. Naplnením tejto stratégie bola deväťdňová dobrodružná expedícia KODIAQ OBROVSKÝ s cieľom vytvoriť najväčší GPS nápis na Slovensku a pritom do písania rekordu aktívne zapojiť  čo najviac rodín s deťmi od Bratislavy, Košíc až po Jasnú.

Realizácia

Expedícia KODIAQ OBROVSKÝ odštartovala 1. apríla 2017, keď z Bratislavy na svoju púť vyštartovala Daniela a z Uble na východe zasa Martin. Po deviatich dňoch sa cesty snúbencov spojili vo Vrátnej. Úlohou ich putovania bolo vytvoriť najväčší slovenský GPS nápis.

Dobrodruhov na cesty v Bratislave a Košiciach vyprevádzali a vo Vrátnej zas vítali stovky ľudí. Aby sa stali súčasťou projektu, nestačilo sa im len prihlásiť na webstránke projektu, museli ísť von a aktívne sa zapojiť. Úsilie Daniely a Martina svojou účasťou podporili aj mnohé slovenské osobnosti, napríklad Vica Kerekeš, Monika Hilmerová s Jarom Bekrom, Veronika Velez Zuzulová, Peter Velits a ďalšie. O projekte sme ľudí informovali štandardnými PR nástrojmi v tradičných médiách – celoštátnych a regionálnych printoch a v televíznom vysielaní, ako aj v online prostredí, na sociálnych sieťach a internete, kde sme vytvorili samostatnú stránku kodiaqobrovsky.sk. Tá prinášala videá z každodenného putovania aktérov a nakoniec aj dokumentárne roadmovie, ktoré predstavilo nielen písanie rekordu a nové SUV ŠKODA KODIAQ v prostredí, ktorom jeho vlastnosti vynikajú, ale aj mnohé krásne miesta Slovenska.

Výsledky

Expedícia KODIAQ OBROVSKÝ bol jedinečný projekt. Dobrodružstvo Daniely a Martina vytvorilo najväčší GPS nápis, zaznamenaný v Knihe rekordov Slovenska, meral 1 722 km. Každodenné videá z putovania snúbencov odhaľovali zaujímavé miesta v regiónoch Slovenska, kde sa dajú zažiť veci, čo stoja za to. Stovky ľudí od Bratislavy, Košíc až po Jasnú spolu s blízkymi vytiahol von. Aj oni sa aktívne zapojili do písania. A popri tom spoznali, že nové SUV ŠKODA KODIAQ je svojím dizajnom a vlastnosťami vhodné nielen do mesta, ale aj na ďalšie spoznávanie prírody a prehlbovanie spojenia s ňou. Dobrodružstvo zaujalo nielen tradičné televízie a printy, ale aj sociálne siete, kde vygenerovalo desaťtisíce lajkov a hory videní. A pokiaľ ide o predaj nového SUV ŠKODA KODIAQ na Slovensku, výroba nestačí pokrývať záujem. Misia bola splnená.