Klient GLAMI

Termín spolupráca aktuálne prebieha od augusta 2020

Komplexný PR servis pre jeden z najväčších módnych vyhľadávačov

Východisko  

GLAMI je úspešným projektom v oblasti e-commerce, ktorý funguje ako vyhľadávač módy, vo svojom segmente je lídrom. Zákazníkom poskytuje inovatívne, veľmi praktické a rýchle spôsoby vyhľadávania oblečenia. Veľkú rolu zohráva v tomto smere technologická časť, v ktorej je GLAMI priekopníkom. Projekt expandoval už na 12 trhov, no na Slovensku má značka slabú znalosť – hlavným problémom je, že zákazníci vnímajú GLAMI viac ako eshop, nie ako vyhľadávač. Preto ani nevyužívajú naplno škálu „vychytávok“, ktoré pomáhajú pri vyhľadávaní oblečenia, kreovaní vlastného štýlu, či pri podpore udržateľného spôsobu v obliekaní.

Zadanie

Navrhnúť a do praxe nastaviť dlhodobú stratégiu komunikácie značky GLAMI, ktorá bude budovať imidž GLAMI ako autority, dôležitého subjektu v nakupovaní módy online. GLAMI má byť pre milovníkov módy prvou voľbou, kde ich nákup alebo zorientovanie sa vo svete módy má začať. Pre médiá má byť GLAMI relevantným respondentom ku témam e-comerce a fashion, ako analytik a komentátor spotrebiteľského správania Slovákov v segmente nákupu módy.

Realizácia

Vypracovanie komplexnej komunikačnej stratégie, ktorej súčasťou bolo viacero pilierov. V rámci realizácie klient na základe interných kapacít zvolil najmä pravidelné systematické budovanie mediálnych vzťahov – dodávanie podkladov ku témam, ktoré majú potenciál na najlepšiu spontánnu publicitu. V rámci rozbehnutej spolupráce sú navrhnuté ďalšie PR aktivity pre rok 2021.

Výsledky

Od augusta 2020 sme vydali spolu 7 tlačových správ, ktoré vygenerovali SPOLU 228 PR výstupov v celkovej AVE hodnote 79 705 eur. Vzhľadom na umiestnenie aktívnych linkov v obsahu tlačovej správy a následne aj v PR výstupoch si klient vylepšil SEO. Spravodajsko-ekonomické médiá začali vnímať PR agentúru a klienta ako zdroj zaujímavých dát v segmente e-comerce a začali nás spontánne oslovovať, čo vygenerovalo ďalšie free PR výstupy. Pre tento rok (2021) je v pláne pokračovať v PR aktivitách v spolupráci s agentúrou v zmysle odsúhlasenej komunikačnej stratégie.