Klient CCC Slovakia, s r.o.

Termín marec 2013 - 2014

Komunikačná stratégia pre novú sieť predajní s obuvou, zvýšenie povedomia o značke, spontánne mediálne pokrytie a promo CSR aktivít

Zadanie

Sieť predajní obuvi, kabeliek a doplnkov CCC vstúpila na slovenský trh v marci 2012. Hoci bola značka prítomná v deviatich krajinách Európy, spontánna znalosť na Slovensku bola veľmi slabá. Negenerovala takmer žiadne platené ani neplatené mediálne výstupy. Spoluprácu sme odštartovali rok po launchi, kedy už bolo na Slovensku 19 predajní). Naším zadaním bolo vytvoriť stratégiu komunikácie, zvýšiť povedomie o značke a zabezpečiť spontánne mediálne pokrytie.

Realizácia

Komunikačná stratégia sa opierala o hlavnú myšlienku „CCC prináša štýlovú, kvalitnú a cenovo dostupnú obuv pre každého“. Do nášho komunikačného plánu sme zaradili najmä lifestyle médiá – print, online a TV. Naplánovali sme dva eventy, na ktoré sme ich pozvali a zabezpečili „ťahače“ ako z radu osobností, tak aj z radu produktov.

Prvým eventom bola oslava 1. narodenín CCC za účasti novinárov a známych osobností, napríklad tváre značky, Miss World 2006 Taťány Kuchařovej. Predstavili sme aktuálnu kolekciu, ktorá vygenerovala množstvo mediálnych výstupov. Produkty CCC pribúdajú v printových mesačníkoch, týždenníkoch aj v špecializovaných prílohách. Naplno sme rozbehli online komunikáciu na obľúbených weboch pre ženy. Popularitu značky sme posilnili vstupmi vo vybraných TV reláciách a zabodovali sme aj autorskými servisnými článkami.

Druhý event sa niesol v duchu charity. V septembri 2013 sme zorganizovali módnu prehliadku s mottom „Topánky nie sú len ženská márnotratnosť, môžu pomáhať“.  Novú kolekciu predvádzali známe osobnosti bez nároku na honorár a prispeli tak na dar pre opustené mamičky s deťmi. Spoločnosť CCC spojila charitatívnu aktivitu s predstavením jesenných trendov.  Výrazné mediálne pokrytie potvrdilo úspech eventu, zvyšovanie sympatií k značke a význam kontinuálnej komunikácie. Potvrdzujú to aj jesenné neplatené TV výstupy – predajňa CCC sa objavovala v relácii Nákupné maniačky na TV JOJ a TV WAU a odštartovali sme aj spoluprácu s Dámskym klubom na RTVS. Prestížne slovenské módne stylistky Miroslava Dobiš Michalková a Jana Tomas potvrdzovali relevanciu našich komunikačných posolstiev – móda, kvalita, dostupnosť.

Výsledky

Spoločnosť CCC začala vystupovať ako trendsetter v obkľúčení haute couture kolekcií TOP svetových brandov ako ich cenovo prijateľná alternatíva. Tvár CCC sa ocitla na titulných stranách najčítanejších ženských magazínov, bola oslovená na rozhovory a články na weboch. Kampaňové fotografie sa objavovali bez akejkoľvek inzertnej podpory, dokonca aj na titulkách časopisov. Zvýšili sme povedomie o značke a dali sme jej aj charitatívny rozmer.