Klient Saneca Pharmaceuticals, a. s.

Termín 2016

Brand awareness značky Indulona, lovebrand profilácia, komunikačná podpora, stratégia, zážitkový press trip priamo v závode, spolupráca s dermatológmi, komunikačná kampaň.

Zadanie

Jedna z najzaujímavejších domácich značiek Indulona sa rozhodla, že po 67 rokoch produkcie krémov na ruky, v rámci ktorých sa stala jednotkou na trhu na Slovensku aj v Čechách, rozšíri svoje portfólio o novú telovú kozmetiku BODYCARE. Spoločnosť chcela posilniť nielen obe produktové línie, ale oživiť aktívnu komunikáciu s cieľom osloviť aj mladšiu generáciu a zároveň posilniť svoj príbeh, stabilitu a novú víziu ako súčasť plánovaného rebrandingu.

Realizácia

Po dohode s klientom sme profilovali značku Indulona ako jeden z TOP slovenských lovebrandov. Predstavili sme jej jedinečný príbeh a históriu, priblížili sme proces výroby, zadefinovali víziu aj plány do budúcna. Samotnú komunikáciu sme odštartovali press tripom priamo vo výrobnom podniku v Hlohovci. Novinári si pozreli ako vyzerá príprava krémov v reálnej prevádzke a všetky dôležité informácie sa dozvedeli z úst manažmentu priamo na mieste, a to formou zážitkovej tlačovej konferencie. Súčasťou boli i vyjadrenia reálnych zamestnancov, ktorí v podniku pracovali už generačne.

Zásadný prínos pre značku malo aj komunikovanie farmaceutickej kvality produktov. Oslovili sme dermatológov a odborníkov vo viacerých regiónoch a v spolupráci s regionálnymi týždenníkmi vytvorili sériu rozhovorov. Vzápätí sme predstavili „alchymistku“ Indulony a autorku nového produktového radu, farmaceutku, ktorá v spoločnosti pracuje 30 rokov. Ďalší pilier tvorili skutočné zážitky pacientov s kožnými problémami – stali sa predmetom záujmu médií, pričom sme túto tému spracovali aj formou pútavého videa.

Výsledky

Cielená komunikačná stratégia nám zabezpečila mediálne výstupy na niekoľko mesiacov v lifestylových, odborných zdravotníckych, retailových médiách, ale aj na beauty blogoch. Zástupcovia klienta absolvovali profilové rozhovory, v niektorých prípadoch išlo o titulkové témy. V spolupráci so SME vznikla samostatná prílohová téma „Kultové značky socializmu, ktoré bodujú dodnes“. Príbeh Indulony spomedzi ostatných značiek zaznamenal najväčší úspech v ankete v printe aj na sociálnych sieťach. Indulonu si vďaka beauty bloggerom a mnohým príspevkom na sociálnych sieťach všimli aj vekovo mladší, čím sme značku predstavili novej cieľovej skupine.